Facebook ei suuda reklaamide efektiivsuses Google’iga võistelda

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebooki logo.
Facebooki logo. Foto: SCANPIX

Wordstreami nimelise uuringufirma korraldatud uuring näitab, et Google on Facebookist palju efektiivsem reklaamimeedium.

Uuringu järgi jõuab Facebook palju väiksema hulga kasutajateni ning selle kasutajale suunatud reklaamid ei ole nii efektiivsed kui Google’il, kirjutab Business Insider.

Kõige murettekitavam on Facebooki jaoks reklaamidel tehtavate klikkide ja reklaami näitamise kordade suhe, mis on maailma suurimal suhtlusvõrgustikul vaid 0,051 protsenti.

Üldiseks keskmiseks veebireklaami klikireitinguks loetakse aga 0,1 protsenti, Google’il ulatub see lausa 0,4 protsendini.

Samuti jõuavad Facebooki kaudu postitatavad reklaamid globaalselt vaid 51 protsendini internetikasutajaist, samas, kui Google’i puhul on vastavaks numbriks lausa 90 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles