Reklaamiärimehe Marek Reinaasi sõnul võib märgata, kuidas majanduskriis võitleb «ajude rasvumisega» ning paneb inimestel mõtted liikuma.
Reinaas: kriis aitab tuua sädet silma
«Mõne viimase aasta jooksul hakkasid Eesti inimestel ajud kergelt rasvuma. Väga mõnus on vaadata, mismoodi paljudel inimestel on nüüd uuesti silma säde tulnud ja mõte liikuma hakanud,» rääkis Reinaas Postimees.ee'le enne arvamusliidrite lõunat.
Tema sõnul tuleb kõigil aru saada, et majanduslanguse järel ei satu Eesti enam sellisesse olukorda, nagu oli aastatel 2005-2006. «See on maailm, kus need põnevad ideed saavad võib-olla ka teoks.»
Reinaasi väitel võib juba ka linnapildis märgata, kus ärimehed on nõus oma äriedu nimel rohkem pingutama ja selleks kas või näiteks uhkema auto odavama vastu välja vahetama.
«Kõik uued innovaatilised lahendused on kindlasti varsti tulemas, ega nad kuhugi ei kao.»
Kommenteerides Eesti hetkeolukorda, tõi Reinaas Postimees.ee'ga vesteldes välja ka asjaolu, et praegu on väga hea olla tarbija, kui raha jätkub.
«Viimase poole aasta jooksul olen kohanud taaskord väga meeldivat teenindust. Inimesed oskavad asju pakkuda ja seda teha väga kenasti ja viisakalt. See on üks väga kena asi, mis jälle taastub.»
Tema sõnul on praegu ka väga mõnus reisida nii Eesti kui välismaal, sest tehakse soodsaid pakkumisi ning huviorbiiti võivad tekkida riigid, kus varem ei tundunudki väga tore olla - näiteks pankrotiäärel olev Island.
Postimees kutsus täna hotelli Olümpia konverentsikeskusesse iga-aastasele lõunale paarsada Eesti arvamusliidrit, et arutleda teemal «Kriisi võti - mõistus või tunded?»