Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

L'Oréal hakkab majanduslangusega võitlema odavamate kreemide abil

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Mari Kamps
Copy
L'Oreali kaubamärkide hulka kuulub ka The Body Shop
L'Oreali kaubamärkide hulka kuulub ka The Body Shop Foto: The Body Shop

Prantsuse kosmeetikahiid L'Oréal kavatseb võidelda majanduslanguse vastu odavamate toodetega.


Firma vähendab tänavu kulutusi, kuna juba aasta algus on olnud tõeliselt keeruline, vahendas Reuters.

Nõudlus ilutoodete järele näitab üles ebakindlust Ühendriikides ja L'Oréali kasvavatel turgudel Lähis-Idas ning Venemaal.

Kontserni eesmärk suurendada müüki eelmisel aastal 4 protsendi võrra jäi täitmata. Kõige rohkem on vähenenud luksustoodete müük.

Firma kavatseb turule tuua 5-10 eurot maksvaid kreeme ja väiksemaid tualettveepudeleid.

L'Oréal on maailma suurim kosmeetikagrupp. Firma teatas täna otsusest koondada Ühendriikides 500 töökohta, ka külmutati plaan võtta tööle uusi töötajaid ja seda esimest korda pärast 1974. aastat.

L'Oréali kaubamärkide hulka kuuluvad The Body Shop, Vichy, Garnier, Maybelline New York, Lancôme Paris, Biotherm ja paljud teised.

Märksõnad

Tagasi üles