Tallink Grupp värskendab mõlemat ettevõtte poolt kasutatavat põhikaubamärki Tallinki ja Silja Line`i. Kaubamärkide uuendamise eesmärgiks on firma visuaalse identiteedi kaudu äritegevuse innovaatilise olemuse parem edasiandmine.
Tallink Grupp värskendab kaubamärke Tallink ja Silja Line
ASi Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektori Peter Roose sõnul jäävad kaubamärkide baaskujundid küll samaks, kuid stilistiliselt muutuvad need kaasaegsemaks.
Kaubamärkide Tallink ja Silja Line kaubamärkide muudatused puudutavad vaid kirjafonti, värvi ning kasutamisreegleid. Aastakümneid Tallinki kaubamärgi sümboliks olnud lained ning Silja Line kaubamärki ehtinud hülge kujutis jäävad muutmata. Lähitulevikus pole plaanis täiendavaid muudatusi antud kaubamärkide suhtes rakendada.
Uuendatud kaubamärgid võetakse kasutusele mais ja juunis. Kampaaniate juures hakatakse kasutama inglisekeelset sloganit «more of everything», mis väljendab ettevõtte laevade, liinide ja pakutavate teenuste mitmekesisust ja külluslikkust.
Tallinn-Helsingi, Tallinn-Stockholm, Riia-Stockholm ja Paldiski-Kapellskari liinil sõidavad laevad Tallinki kaubamärgi all, mis on ka ettevõtte poolt opereeritava Tallink Hotels hotelliketi kaubamärgiks. Silja Line kaubamärk on kasutusel Helsingi-Stockholm ja Turu-Stockholm laevaliinide laevadel. Mõlemad kaubamärgid on ka Soomes ja Rootsis asuvate tütarettevõtete sümboliteks. Tütarettevõte Lätis ning peakontor kasutavad Tallinki kaubamärki.
Tallinki kaubamärk loodi 1989.aastal kontserni eelkäija, ettevõtte Hansatee tarbeks. Silja Line kaubamärk pärineb aastast 1957 ning võeti 2006. aastal kontserni poolt üle. Mõlema kaubamärgi osas pole vahepealsel ajal tehtud märkimisväärseid muudatusi ning ka praegused uuendused võimaldavad tarbijatel armastatud kaubamärke endiselt hõlpsasti ära tunda.