Mobiilsete nutiseadmete roll sotsiaalvõrgustikes on aina tähtsam, arvutite abil kasutati USAs Facebooki keskmiselt 50 minutit kuus vähem.
USAs ollakse nutitelefonidega Facebookis keskmiselt 441 minutit kuus
Uuringut läbi viinud comScore'i andmetel on Facebookil USAs 158,9 miljonit kasutajat, kes logivad leheküljele arvutite abil, ning 78 miljonit kasutajat, kes kasutavad selleks nutitelefone.
Nimetatud kaks gruppi on aga omavahel suures osas kattuvad, kuna paljud arvutikasutajad kasutavad ka nutitelefone Facebookis surfamiseks ja vastupidi, vahendab Reuters.
Oma avaliku esmaemissiooniga seonduvates dokumentides on Facebook täheldanud oma suhtlusvõrgustiku nutitelefonides kasutamise aina suurenevat tähtsust. Samas ei saa suurfirma nutitelefonide kasutajate pealt erilist tulu, kuna siiani pole veel välja mõeldud efektiivset viisi nutiseadmetesse reklaami müümiseks.
Uusi selleteemalisi ideid hakatakse aga vaikselt rakendama, näiteks näidatakse märtsist alates mobiilikasutajate uudistevoos vähesel määral reklaamlugusid.
Kui nutitelefonide populaarsuse kasv Facebooki kasutamisel aga jätkub, on nutiseadmetesse reklaami efektiivne müümine firma tulevase edukuse pandiks. Uute reklaamistrateegiate ebaõnnestumine võib aga halvata Facebooki laienemisplaanide elluviimist ning vähendada ka firma üldtulusid.