Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

USAs ollakse nutitelefonidega Facebookis keskmiselt 441 minutit kuus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kalev Aasmäe
Copy
Facebooki rakendusega nutitelefon.
Facebooki rakendusega nutitelefon. Foto: SCANPIX

Mobiilsete nutiseadmete roll sotsiaalvõrgustikes on aina tähtsam, arvutite abil kasutati USAs Facebooki keskmiselt 50 minutit kuus vähem.

Uuringut läbi viinud comScore'i andmetel on Facebookil USAs 158,9 miljonit kasutajat, kes logivad leheküljele arvutite abil, ning 78 miljonit kasutajat, kes kasutavad selleks nutitelefone.

Nimetatud kaks gruppi on aga omavahel suures osas kattuvad, kuna paljud arvutikasutajad kasutavad ka nutitelefone Facebookis surfamiseks ja vastupidi, vahendab Reuters.

Oma avaliku esmaemissiooniga seonduvates dokumentides on Facebook täheldanud oma suhtlusvõrgustiku nutitelefonides kasutamise aina suurenevat tähtsust. Samas ei saa suurfirma nutitelefonide kasutajate pealt erilist tulu, kuna siiani pole veel välja mõeldud efektiivset viisi nutiseadmetesse reklaami müümiseks.

Uusi selleteemalisi ideid hakatakse aga vaikselt rakendama, näiteks näidatakse märtsist alates mobiilikasutajate uudistevoos vähesel määral reklaamlugusid.

Kui nutitelefonide populaarsuse kasv Facebooki kasutamisel aga jätkub, on nutiseadmetesse reklaami efektiivne müümine firma tulevase edukuse pandiks. Uute reklaamistrateegiate ebaõnnestumine võib aga halvata Facebooki laienemisplaanide  elluviimist ning vähendada ka firma üldtulusid.

Tagasi üles