Eesti Energia kutsub kõiki kodukliente e-teenindusse om kontaktandmeid ja volitusi üle kontrollima.
Eesti Energia soovitab klientidel e-teeninduses kontaktandmeid uuendada
Ajakohased andmed on vajalikud, et sügisel, elektrituru avanemise eel, jõuaks oluline info muudatustest ja uutest elektrilepingutest klientideni õigeaegselt.
«Müüjat saab avatud elektriturul valida tarbija, kelle nimele on täna sõlmitud kehtiv võrgu- ja elektrileping või kel on kehtiv volitus lepingute allkirjastamiseks. Just järgmise paari kuu jooksul on õige aeg oma võrgu- ja elektrilepingu kontaktandmete ning volituste uuendamiseks, sest juba sügisel algab uute elektrilepingute sõlmimine,» selgitas Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektor Sten Argos.
«Enne müügiperioodi algust saadame klientidele ka personaalse kirja, kus tutvustame tähtsamaid muudatusi ja anname juhiseid edasiseks tegutsemiseks. Õiged kontaktandmed on eelduseks sellele, et vajalik teave jõuaks õige inimeseni õigel ajal,» lisas ta. E-teeninduses tuleb kindlasti üle kontrollida oma e-posti aadress ja vajadusel see lisada.
Ajakohased kontaktandmed on olulised ka plaanilistest elektrikatkestustest teavitamisel.
Eesti Energia kliendid, kes ei kasuta internetti, saavad vormistada volituse ja anda sellega näiteks mõnele perekonnaliikmele õiguse oma kontaktandmeid kontrollida ning ka lepinguid sõlmida.
Kõik kodukliendid, kes uuendavad või kinnitavad Eesti Energia e-teeninduses oma kontaktandmed enne 17. juunit, osalevad 6 nutitelefoni ja 3 elektrijalgratta loosimises.
Eesti Energia e-teenindus asub aadressil www.energia.ee . Ettevõtte e-teenindust külastab igal kuul ligi 270 000 inimest.