Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tumblr hakkab reklaami müüma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kalev Aasmäe
Copy
Tumblri tegevjuht David Karp.
Tumblri tegevjuht David Karp. Foto: SCANPIX

Kuigi veel kuu aega tagasi ütles Tumblri tegevjuht David Karp, et populaarne mikroblogiteenus ei hakka reklaame näitama, on kiusatus raha teenida nüüdseks siiski sellest seisukohast võitu saanud.

Tumblr avalikustas eile kaks erinevat reklaamitoodet nimedega Tumblr Radar ja Tumblr Spotlight, millega potentsiaalsed reklaamikliendid saavad 25 000 dollari eest liituda, kirjutab New York Times.

Blogikeskkond üritab oma identiteeti siiski valimatu reklaamitulva eest kaitsta, võttes selleks kasutusele erinevad abinõud.

Esiteks peab Tumblr kõik potentsiaalsed reklaamipakkujad heaks kiitma, teiseks peavad nad koheselt välja käima 25 000 dollarit ning kolmandaks peavad kõik tulevased reklaamid olema sobilikud Tumblri visuaalkonteksti.

Peale nende takistuste ületamist maksavad reklaamiostjad sisuloome eest ja saavad reklaamida oma tooteid ja teenuseid veebikeskkonna paremal asuval reklaamküljel ning nimistus.

Tumblril on üle 55 miljoni kasutaja, blogikeskkond saab nädalas üle 4,5 miljardi unikaalse külastuse, mis loob head eeldused edukaks veebireklaami müügiks.

Tagasi üles