Päevatoimetaja:
Sander Silm

Swedbanki internetipank ei pruugi tuludeklareerijate tulvale vastu pidada

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Internetipanga kasutamine.
Internetipanga kasutamine. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees
Swedbank teatas, et tuludeklaratsioonide esitajate suure hulga tõttu võib nende internetipangas täna ja lähipäevadel esineda ajutisi katkestusi.

Tuludeklaratsioonide esitamine internetis algas eile kella 18st ja Tarbija24.ee andmetel esines Swedbanki internetipanga kasutamisega probleeme juba mõned tunnid pärast seda.

Swedbanki kommunikatsioonispetsialist Laura Käesel kinnitas, et eile õhtul oli internetipangaga tõepoolest probleeme.  «Esiteks olid tehnilised probleemid meie teenusepakkujal ning teiseks tekkis hetkeks ka ülekoormus meie keskkonnas,» sõnas ta ja lisas, et praeguseks töötab internetipank tavapäraselt.

Käeseli sõnul on juba ilmnenud, et võrreldes eelmise aastaga püüab tuludeklaratsiooni võimalikult vara esitada kordades rohkem inimesi kui möödunud aastal. Mullu esitasid Eesti elanikud elektrooniliselt kokku 488 385 tuludeklaratsiooni ning pea 70 protsenti sisenes e-maksuametisse läbi Swedbanki internetipanga.

Pank palub oma klientidelt võimalike ebamugavuste pärast vabandust. 

Tagasi üles