Skip to footer
Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

GRAAFIK Kes tegi suure hüppe, kes aga kadus pildilt: uuring tuvastas Eesti inimeste lemmikbrändid (1)

Toimetaja: Kaja Koovit
Kaubamärgid

Eesti inimeste jaoks kõige meeldivama brändi tiitli  napsas seekord Youtube, selgus Kantar Emori uuringust.

Teisele kohale jäi seekord juba aastaid Youtube'iga esikoha pärast võidelnud Kalev, millele järgnesid tasavägiselt Swedbank ja Smart-ID.

Kantar Emori uuringueksperdi Katrin Männaste sõnul on YouTube olnud läbi aastate meeste, rahvuse lõikes sagedamini mitte-eestlaste lemmik. «Kui varem hindasid brändi eriti nooremad mehed, siis nüüdseks on brändi positsioon keskealiste ja vanemate hulgas isegi tugevam,» kommenteeris Männaste. «Möödunudaastase esikoha loovutanud Kalevi meeldivuses on seevastu kahel viimasel aastal märgata võidukäiku just noorte, alla 25-aastaste hulgas,» lisas ta.

Kommentaarid (1)
Tagasi üles