/nginx/o/2025/04/16/16782399t1hab4b.jpg)
Kaasaegset juhtimist iseloomustavad ausus, inimlikkus ja autentsus, mille poole paljud juhid püüdlevad. Elisa teenindusjuht Kristina Judina aga rõhutab, et kuigi läbipaistvus on enamasti edasiviiv, võib liigne emotsioonide jagamine – eriti stressi ja ärevuse teemadel – tiimi hoopis pidurdada.
Iga juht on inimene ning nii on ka juhtidel tunded, hoiakud ja aeg-ajalt esinevad halvad päevad. Kui töötajaskonna puhul on nende tunnete õiges kontekstis välja näitamine enamasti tervitatav – kasvõi näiteks selleks, et juht saaks aru, et mingi osa tööst põhjustab ebavajalikku stressi ja see tuleks ära lahendada – siis liidri puhul võib valel hetkel välja näidatud ebakindlust kiirelt probleeme tekitama hakata.