/nginx/o/2025/03/04/16694802t1hcdbc.jpg)
Hinnatõus on muutnud Eesti inimeste ostuharjumusi – ostetakse vähem, kuid hinnale ja kvaliteedile pööratakse rohkem tähelepanu. Rimi kohandab seetõttu aga oma strateegiat, keskendudes kolmele erinevale tegurile.
Rimi äsjane uuring näitab, et 79 protsenti Eesti tarbijatest peab toidukauba ostmisel kõige olulisemaks võimalust säästa raha ja üle poole inimestest otsib säästuvõimalusi igapäevaselt. 45 protsenti inimestest ostab mullusest sagedamini peagi aeguma hakkavaid soodushinnaga tooteid. Ka on keskmises ostukorvis tänavu 7 toodet, mida on vähem kui eelmisel aastal. Et tarbija ootuste selge muutusega kaasas käia, on Rimi tegemas põhimõttelisi muutusi oma sortimendis ja kampaaniapakkumistes.