/nginx/o/2025/06/03/16891995t1h5153.jpg)
Kui Lõuna-Euroopas on restoranipidamine sageli elustiilivalik, siis toitlustusärile saab läheneda ka kui start-up’ile – eesmärgiga kasvada, katsetada ja vajadusel kiiresti kohaneda. Tallinna vanalinnas tegutseva Kohvik Karge omanik Karolina Kuusik selgitab, kuidas arendada kohvikuäri kui idufirmat, jagab saadud õppetunde ning avab kasvustrateegia.
Tallinna vanalinnas tegutseva Kohvik Karge esimene firmaroog oli pehme laktoosivaba jäätis. «Olen laktoositalumatu, mistõttu hakkasin otsima lahendust, kuidas ma palavatel suvepäevadel siiski jäätist süüa saaks. Tegelikult polegi laktoosivabal jäätisel ja tavalisel jäätisel maitsevahet – pehme jäätis jääb pehmeks jäätiseks,» ütles Kuusik.