Skip to footer
Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Kohvikupidaja äri kui startup: kohane, kasva ja müü maha

Kohvik Karge.

Kui Lõuna-Euroopas on restoranipidamine sageli elustiilivalik, siis toitlustusärile saab läheneda ka kui start-up’ile – eesmärgiga kasvada, katsetada ja vajadusel kiiresti kohaneda. Tallinna vanalinnas tegutseva Kohvik Karge omanik Karolina Kuusik selgitab, kuidas arendada kohvikuäri kui idufirmat, jagab saadud õppetunde ning avab kasvustrateegia.

Tallinna vanalinnas tegutseva Kohvik Karge esimene firmaroog oli pehme laktoosivaba jäätis. «Olen laktoositalumatu, mistõttu hakkasin otsima lahendust, kuidas ma palavatel suvepäevadel siiski jäätist süüa saaks. Tegelikult polegi laktoosivabal jäätisel ja tavalisel jäätisel maitsevahet – pehme jäätis jääb pehmeks jäätiseks,» ütles Kuusik.

Hiljuti oma esimest tegutsemisaastat tähistanud kohvikuomanik kirjeldab möödunud aastat kui sõitu Ameerika mägedel. «Esimene suvi oli müüginumbrite poolest väga edukas, kuid sügiseste ilmadega kukkus jäätise müük väga järsult. Proovisime flat croissant’e müüa, kuid klientide huvi jäi tagasihoidlikuks. Vahepeal tekkis isegi küsimus, et kuhu ma end mässinud olen.»

Kommentaarid
Tagasi üles