:format(webp)/nginx/o/2025/03/12/16709528t1h9931.jpg)
Kõrgetest hindadest ja inflatsioonist tingituna on eestlased hakanud poodides aina enam pöörama pilku soodustusega toodete poole ja on valmis parema pakkumise saamiseks ka teise poodi minema, rääkis uuringufirma NielsenIQ ärijuht Erlend Villems hiljutisel kaubanduskonverentsil StrongPoint Baltic Retail Forum.
«Vaatame uuringus igal aastal inimeste üldist tunnetust ja suhtumist enda majandusolukorda, koostame selle põhjal optimismi indeksi ja see näitab selgelt, et olukord Eestis on suhteliselt kesine. Leedus näiteks on olukord palju parem ja Läti asub kuskil keskel. Inimestele teevad põhiliselt muret toidu hinnad ja mõistagi ka sõda, mille peale mõeldakse viimase aja uudiste valguses taas rohkem,» märkis Villems.