Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Brändiuuenduse läbinud Piletilevi PLG on Eesti eelistatuim piletimüügi keskkond

Sven Nuutmann.
Sven Nuutmann. Foto: Piletilevi

Kantar Emori hiljutine piletituru uuring kinnitab taas, et brändiuuenduse läbinud Piletilevi PLG on Eesti elanike seas kõige tuntum ja kasutatuim piletimüügi platvorm.

Uuring kinnitab, et 72 protsenti Eesti elanikest on Piletilevi kasutanud ja enam kui pooled ehk 54 protsenti eelistavad just Piletilevi kaudu pileteid osta. Eriti silmapaistev on Piletilevi positsioon teatripiletite ostjate seas, kellest 96 protsenti on kasutanud ning 70 protsenti eelistab Piletilevi.

Piletilevi PLG juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul on Piletilevi läbi teinud brändiuuenduse ja saanud juurde rahvusvahelise kaubamärgi PLG. «See samm peegeldab meie kasvu ja ambitsiooni pakkuda kvaliteetset piletimüügiteenust üle Euroopa. Värske uuring kinnitab veelkord, et meie tugevus seisneb turu tundmises, aastatepikkuses kogemuses ja klientide usalduses,» rääkis Nuutmann.

Kommentaarid
Tagasi üles