Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Coca-Cola loovjuht selgitas, kuidas teha edukat kampaaniat

Coca-Cola loovjuht Islam ElDessouky. Taustal on kiri nimede kampaania kohta, mis teatab, et see tuli tagasi. Kampaania toimus esimest korda 2011. aastal.
Coca-Cola loovjuht Islam ElDessouky. Taustal on kiri nimede kampaania kohta, mis teatab, et see tuli tagasi. Kampaania toimus esimest korda 2011. aastal. Foto: Coca-Cola

Coca-Cola globaalne loovjuht Islam ElDessouky ütles, et kuulsa kaubamärgi reklaamimisel on tähtsaim selle kuvandi säilitamine ning uued reklaamiideed peavad sellega kokku sobima. Coca-Cola toob tagasi oma 14 aastat vana kampaania ning loodab, et see on nüüd sama edukas.

Egiptusest pärit Coca-Cola loovjuhiga vestlesid Mehhikos suurfirma kampaaniaüritusel Eesti juutuuberid Andrei Zevakin ja Robin Valting.

Valting küsis ElDessoukylt, kui keeruline on tulla ideede peale, mis Coca-Colat üle maailma reklaamivad. «Ma ei arva, et asi on selles, et see on keeruline. Küsimus on hoopis selles, kui tähendusrikas sa tahad olla,» vastas loovjuht.

Kommentaarid

Märksõnad

Tagasi üles