Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Uuring paljastab: just nii eelistab ostelda Z-põlvkond (1)

Rimi avas aprilli lõpus Puiestee tänaval uue poe, ka seal on ostjatele kasutamiseks iseteeninduskassad.
Rimi avas aprilli lõpus Puiestee tänaval uue poe, ka seal on ostjatele kasutamiseks iseteeninduskassad. Foto: Sille Annuk

Äsja avaldatud inimeste ostukäitumist analüüsiv uuring näitab, et Z-põlvkonna noorte jaoks on digitaalsed poesüsteemid küll palju südamelähedasemad, kuid klassikaline füüsilises poes ostlemine ei ole kuhugi kadumas. 

«Mõneti üllatava tulemusena selgus uuringust, et ka Z-põlvkonna noored eelistavad endiselt pigem füüsilisi poode kui veebipoode. See näitab selgelt, et kuigi noorukid on digilahenduste kasutamises väga head, siis on inimeste jaoks toodete nägemine, proovimine ja katsumine endiselt väga oluline ja füüsilised poed ei kao mitte kuhugi,» selgitas uuringu tulemusi Baltikumi suurima kaubandustehnoloogiafirma StrongPoint Eesti haru võtmekliendihaldur Anton Martšenko.

Tema sõnul ennustati veel mõne aja eest füüsilistele poodidele sama kurba saatust nagu televisioonile või füüsilistele restoranidele, millest viimaseid asendavad kohati kullerteenused. Sarnaselt restoranidega meeldib inimestele siiski füüsilises poes kohal käia ja teinekord on inimese jaoks väga oluline ka suhelda poes oleva spetsialistiga, näiteks mõne uue tehnikaseadme valikul on teinekord vaja teenindaja käest nõu küsida.

Kommentaarid (1)
Tagasi üles