Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

E-smaspäev toob kokku seni suurima arvu osalejaid

Postipakid. Foto on illustratiivne
Postipakid. Foto on illustratiivne Foto: Ain Protsin

12. mail toimuval E-smaspäevast teevad eripakkumisi üle 330 veebipoe, mis on seni suurim osalejate arv selle kampaania jooksul.

«Uuendasime sel aastal põhjalikult E-smaspäeva veebilehe funktsionaalsust, näiteks otsingumootori ülesehitust, kategooriate järgi selekteerimise võimalust,» ütles E-smaspäeva korraldava Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

Mis kasutajale muutus?

Valida saab mitu erinevat kategooriat – leht kuvab pakkumised vastavalt valitud kategooriatele.

Lisatud on ka filtreerimisvõimalus – pakkumisi saab sortida näiteks soodustuse suuruse järgi.

Eelmine E-smaspäev toimus märtsis, kui eestlased tellisid kuu kokkuvõttes ettevõtetest pakiautomaatidesse kokku 1,52 miljonit pakki, kasvades aastavõrdluses 13 protsenti. «Olulise panuse andis siia just E-smaspäeva toimumine. Samuti on oluline näitaja, et märtsis telliti pakimahust ligi 72 protsenti Eesti ettevõtetest ja 28 protsenti välismaalt,» lisas Väät.

Väät: pakkumised on usaldusväärsed

Liidu tegevjuhi sõnul on e-smaspäeva pakkumised ja soodustused usaldusväärsed, kuna iga osaleja tausta ja pakkumist on kontrollitud. Samas märkis Väät, et kampaania ajal leidub ka ettevõtteid, kes ei ole end kampaaniale registreerinud ning kopeerivad kaubamärgi ilma loata.

«E-smaspäeva lehte külastab tavaliselt 50-60 000 unikaalset inimest 24 tunni jooksul ning sel päeval on kogu Eesti e-poodide käive 2,5 korda suurem tavalisest esmaspäevast mis näitab, et kampaania on väga oodatud,» kommenteeris Väät seda, et kampaania on nii inimeste kui ka kauplejate puhul oodatud. Ta lisas, et üldiselt teevad väga häid tulemusi ettevõtted, kes pakuvad sel päeval kogu kaubale 20-30 protsendilist soodustust.

Mullu telliti rekordiline maht pakiautomaatidesse

Möödunud aastal tellisid eestlased rekordilise mahuna ainuüksi pakiautomaatidesse kokku 17 miljonit pakki, mis oli kahe miljoni paki võrra varasemast aastast suurem. Eesti e-kaubandus saavutas mullu 5,2 miljardi euro suuruse käibe, kasvades aastaga 18 protsenti, ja moodustades ligi 25 protsenti kogu kaubandusest. E-kaubandus kasvab iga-aastaselt 15-20 protsenti ning tõenäoliselt jõuab lähikümnendi jooksul 40-50 protsendi juurde kogu kaubandusest.

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul eripakkumisi. E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.

Eesti E-kaubanduse Liit on katusorganisatsioon, kuhu kuulub ligi 550 ettevõtet. Liit väljastab ka turvalise ostukoha usaldusmärgist.

Kommentaarid
Tagasi üles