Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Detailsete ostutšekkide puudumine muutis kliendi rahutuks

Prisma toidupood.
Prisma toidupood. Foto: Kristjan Teedema

Prisma klient avastas hiljuti, et oluline funktsioon tema «Minu Prisma» kontol enam ei tööta – nimelt puudub võimalus vaadata varasemate ostude detailseid tšekke. See ootamatu muudatus seab kliendi keerulisse olukorda, eriti vajadusel konkreetset ostu tõendada.

Hiljuti märkas üks Prisma klientidest, et tal puudub ligipääs konkreetse ostutšeki vaatamiseks ja allalaadimiseks oma kontolt. «Vajasin konkreetse ostu tšekki tõendamiseks, aga süsteem näitab ainult kuupäeva ja lõppsummat,» kurtis klient Postimehele.

Prisma kodulehe «Minu Konto» lehel kuvatakse praegu tõepoolest vaid ostukuupäevad ja kogusummad, jättes kõrvale detailse info toodete ja hindade kohta. Võrdluseks: Selveri, Coopi ja Rimi iseteeninduskeskkondades võimalik oma ostuajalugu põhjalikumalt sirvida ning vajadusel tšekke digitaalselt salvestada või printida.

Kommentaarid
Tagasi üles