Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Lido investeeris miljon eurot uude iseteenindusrestorani

Lido.
Lido. Foto: Eero Vabamaegi / Postimees / Scanpix

Alates 30. aprillist on Rotermanni kvartalis avatud uus Lido restoran, mis toob Eestisse ainulaadse iseteeninduskontseptsiooni. Varasema teenindusmudeli, kus toitu serveerisid töötajad, on asendanud lahendus, mis aitab vähendada toiduraiskamist ning peegeldab ettevõtte pühendumust jätkusuutlikkusele.

Iseteenindus on Lido vastus tänapäeva tempokale eluviisile. Eesmärk on muuta külastuskogemus sujuvamaks ja luua töötajatele mugavam ning tõhusam töökeskkond. Selle uuendusega liigub Lido ajaga kaasas ning on esimene toitlustusettevõte Eestis, mis pakub sellist iseteenindusvõimalust.

«Esimene Lido iseteenindusrestoran avati möödunud aasta augustis Lätis, Rīga Plaza kaubanduskeskuses. Näeme, et kliendid hindavad sellist lähenemist - see annab rohkem vabadust ja võimaluse ise otsustada, mida taldrikule tõsta. Just selline paindlikkus on tänapäeva kiire elutempoga inimestele üha olulisem. Lido on alati väärtustanud maitset, õdusust ja kvaliteeti ning nüüd lisame sellele võimaluse kliendil ise kujundada oma toiduelamus. See on märkimisväärne uuendus kogu Eesti toitlustusmaastikul,» ütles Lido grupi juhatuse esinaine Rita Auziņa.

«Iseteeninduskontseptsioon ei tähista üksnes uut sammu Eesti turul, vaid peegeldab ka Lido  jätkuvat arengut ja pühendumust nii klientide kui ka töötajate heaolule. Pakume jätkuvalt laia toiduvalikut taskukohaste hindadega, et tagada oma külalistele parim võimalik kogemus,» lisas Lido Eesti tegevjuht Helena Laus.

Mis on restoranis veel plaanis?

Uues restoranis on kavas järk-järgult kasutusele võtta toitlustusvaldkonna uusimad tehnoloogiad nagu näiteks taldrikute kogumisrobotid, põrandapesurobotid, kandikukärud ja teised lahendused, mis aitavad tööd lihtsustada.

Restoranis töötab üle 30 inimese, umbes sama palju kui teisteski Lido restoranides. Ettevõte ei plaani personali vähendada, vaid keskendub teeninduse kvaliteedi tõstmisele, et pakkuda külastajatele veelgi meeldivamat ja sujuvamat kogemust.

Kommentaarid
Tagasi üles