Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Ekspress Grupi esimese kvartali tulemuseks kujunes kahjum

Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Ekspress Grupi esimese kvartali müügitulu kasvas, samas oli puhaskahjumiks 1,6 miljonit eurot.

Ekspress Grupi 2025. aasta esimese kvartali müügitulu kasvas aastases võrdluses viis protsenti, ulatudes 17 miljoni euroni. Digitaalsed tulud kasvasid samuti viis protsenti ja moodustasid 84 protsenti kontserni kogukäibest. Digitellimuste arv Balti riikides suurenes 12 protsenti, ulatudes esimese kvartali lõpuks 236 000 tellimuseni.

Käibe kasvu taga on peamiselt digitellimuste tulude suurenemine ning piletimüügiplatvormide ja digitaalsete väliekraanide mahtude kasv. Positiivse panuse andsid ka Delfi Meedia poolt 2024. aasta juulis omandatud Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse äritegevus ning Delfi UAB poolt valeinfo automaatseks tuvastamiseks arendatav tehisintellekti mooduli projekt. Kontserni esimese kvartali tulemusi pärssis enim ootuspärane sesoonsus, mille tulemusena on ettevõtte kasumlikkus igal aastal esimeses kvartalis suurima surve all.

Kommentaarid
Tagasi üles