Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Ühe ajastu lõpp: Burda meediagigant jaguneb kaheks

Burda kirjastusäri juhtimisest taandunud Hubert Burda.
Burda kirjastusäri juhtimisest taandunud Hubert Burda. Foto: Felix Hörhager

Saksamaa üks suuremaid pereettevõtteid, alates 1903. aastast tegutsenud Hubert Burda Media, jaguneb kaheks ärisuunaks. Struktuurimuudatus, mis jõustub 1. juunil, toob kaasa ka juhtkonnavahetuse ning tähistab põlvkonnavahetust kontserni tipus.

Aasta alguses kirjastusärist taandunud 85-aastane Hubert Burda andis vastutuse oma lastele – 34-aastasele Jacob Burdale ja 32-aastasele Elisabeth Burda Furtwänglerile. Kohe esimeseks suuremaks otsuseks kujunes ettevõtte ümberkujundamine kaheks sõltumatult juhitavaks üksuseks: Burda Media ja Burda Equity, edastas Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Burda Media alla koonduvad kõik kirjastus- ja meediategevused, sealhulgas sellised tuntud väljaanded, nagu Focus ja Bunte. Burda Equity hakkab juhtima digitaal- ja investeerimistegevusi, näiteks reisiplatvorm Holidaycheck, elektroonikakauplus Cyberport ja veini e-kaubamaja Silkes Weinkeller.

Kommentaarid
Tagasi üles