Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele 2 küsis kliendilt võõra telefoni remondi eest raha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marit Stepanova
Copy
Artikli foto
Foto: Ants Liigus
Tele 2 saarlasest klient sai jaanuarikuu arvet nähes üllatuse osaliseks, kuna mobiilioperaator küsis tema käest raha mobiiltelefoni remontimise eest, kliendi väitel ei ole ta oma mobiiltelefoni kunagi remonti viinud.

Kliendi sõnul jääb tema kõnede maksumus kuus 100 krooni kanti, veebruarikuu algul sai ta aga meili teel 464 krooni suuruse arve, millest 389 krooni moodustas telefoni remont, kirjutab Meie Maa.

Saarlase sõnul valas õli tulle sõlmitud otsekorraldusleping pangaga, mis tähendab, et kindlal kuupäeval oleks nimetatud summa automaatselt kliendi kontolt maha arvatud, Tele 2 klienditeenindaja soovitas liigsete sekelduste vältimiseks tühistada pangaga sõlmitud otsekorraldusleping.

Kuna klient üleliigselt makstud summat ettemaksuks ei soovind jätta, sai ta mõne päeva möödudes mobiilioperaatorilt meiliga teada, et vale summa mobiiltelefoni remondi eest on tõstetud õige kliendi kontole ja parandusarve on juba tellitud ning saadetakse nädala jooksul.

Kuigi Tele 2 turundusdirektor Kristjan Seema sõnul esitab Tele 2 klientidele arveid GSM-numbri alusel, tõi klienditeenindaja probleemi võimaliku põhjusena välja mobiiltelefoni remontimisel arvutisse sisestatud vale IMEI koodi.

Tagasi üles