Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Kas tunned Eesti brändi logo järgi ära? Patendiamet kutsub mängima

Patendiamet kutsub kaubamärgimängu mängima
Patendiamet kutsub kaubamärgimängu mängima Foto: Patendiamet

Patendiamet käivitas interaktiivse veebimängu, kus osalejatel tuleb ära arvata 16 Eesti tuntud brändi nimed, mänguga soovib amet tõsta avalikkuse teadlikkust kaubamärgikaitse vajalikkusest ettevõtluses.

Mängus osalevad kaubamärgid kuuluvad mainekale Eesti ettevõtetele, mis tegutsevad eri valdkondades – esindatud on kultuur, jaekaubandus, toidutööstus, sport, transport, ajakirjandus.

Kaubamärgid on esitatud osaliselt kaetuna, nii et mängijal tuleb üksnes logo põhjal ära arvata tuntud ettevõtte nimi.

Mänguga soovib patendiamet meelelahutuslikul moel näidata, kui suur mõju on kaubamärgil ettevõtte maine kujundamisel eranditult kõigis turuniššides ja tõsta avalikkuse teadlikkust kaubamärkide kaitsmise vajalikkusest.

Kaubamärk on ettevõtte vara ning selle kaitsmata jätmine võib avada ukse kopeerijatele, mainekahjule või brändielementide loata kasutamisele. Registreeritud kaubamärk annab ettevõtjale ainuõiguse kasutada oma nime ja logo, aitab eristuda konkurentidest ning suurendab brändi väärtust klientide, koostööpartnerite ja investorite silmis.

Kõik mängus esindatud kaubamärgid ongi registreeritud kas patendiametis või Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametis (EUIPO).

Mäng on loodud tähistamaks ülemaailmset intellektuaalomandi päeva, mida peetakse igal aastal 26. aprillil. Seda päeva tähistatakse alates 2000. aastast eesmärgiga suurendada arusaama loomevara rollist innovatsiooni, loovuse ja majandusarengu toetamisel.

Mängu saab proovida veebilehel patendiameti kaubamärgimäng. Mängijate vahel loositakse välja auhindu patendiametilt ja mängus osalevatelt brändidelt.

Mängukeskkond on avatud 5. maini. Mängu leiad SIIT.

Kommentaarid
Tagasi üles