Päevatoimetaja:
Liina Laks
Saada vihje

SUUR ÜLEVAADE Milliseid soodustusi poodide kliendikaardid pakuvad? (1)

Kliendikaardid. Pilt on illustratiivne.
Kliendikaardid. Pilt on illustratiivne. Foto: Konstantin Sednev, Eesti Meedia

Kliendikaardid, äpid, kupongid, templikaardid ja igakuine punktisadu – püsikliendiprogrammide virvarr võib tarbija kergesti segadusse ajada. Postimees Tarbija pani kokku põhjaliku ülevaate.

Postimehe ülevaates toodi välja erinevate kauplusekettide kliendikaartide tingimused, vaadeldes toidupoode, ehituspoode, tanklaid, raamatupoode ja apteeke. Andmed pärinesid 21. ja 22. aprilli seisuga kodulehtedelt ja lojaalsusprogrammide tingimustest.

Enamik suuremaid toidupoode, nagu Rimi, Maxima ja Selver, pakuvad kliendikaarti, mille eest tuleb tavaliselt tasuda üks euro ja mis annab igalt ostult ühe protsendi boonust. Teistsugust süsteemi rakendavad Coop, Prisma ja Grossi kauplused, kus boonuse suurus sõltub kas ostusummast või kliendi igakuisest kogukulutusest. Samas on oluline teada, et kliendikaardid ei pruugi alati täiendavaid soodustusi pakkuda, vaid see sõltub konkreetsest poeketist.

Kommentaarid (1)
Tagasi üles