Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Tervisekassa tellib 100 000 euro eest kampaania, mis peaks päästma arstid ülekoormusest (4)

Tervisekassa meediakampaania eesmärk on vähendada nii EMOde kui erialaarstide töökoorumust.
Tervisekassa meediakampaania eesmärk on vähendada nii EMOde kui erialaarstide töökoorumust. Foto: Madis Veltman

Tervisekassa kuulutas välja 100 000 euro suuruse hanke, et leida loovpartner teavituskampaania «Oma tervise juht» läbiviimiseks. Kampaania eesmärk on suunata inimesed oma tervisemurega õigesse kohta ja vähendada erialaarstide ning kiirabide töökoormust.

Kampaania maksumuseks on planeeritud 100 000 eurot, millega kaetakse nii loovlahenduse väljatöötamine kui ka kommunikatsioonistrateegia, tegevusplaan ning selle elluviimine. Meediapindade ostu katab tervisekassa koostööpartner eraldi.

Hanke seletuskirjas nenditakse, et praegu jõuab EMOsse liiga palju patsiente, kelle mure ei vaja vältimatut abi. Tervisekassa viitab uuringutele, mille järgi rohkem kui pooled EMOsse pöördujatest võiksid abi saada perearstilt või isegi kodustest ravivõtetest.

Kommentaarid (4)
Tagasi üles