Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Elisa ärikliendi juht selgitab, miks töötajate kaasamine on võtmetähtsusega

Elisa ärikliendi üksuse juht Artur Praun.
Elisa ärikliendi üksuse juht Artur Praun. Foto: Jake Farra / Elisa

Organisatsiooni äristrateegia ja suured eesmärgid on kompass, mis suunab igapäevaseid tegevusi ja tagab, et iga inimene panustab ühisesse sihti. Kuid see kompass ei tööta, kui juhid ei kaasata igapäevaseid tulemusi toovaid spetsialiste, kes suudavad määrata parima viisi eesmärkide hindamiseks, selgitab Elisa ärikliendi üksuse juht Artur Praun.

Heas ettevõttes on iga töötaja töö selge eesmärgiga ja oodatud tulemused ka selgete mõõdikutega kaetud. Iga konkreetse inimese eesmärk lähtub ettevõtte suuremast ambitsioonist ja strateegiast, mis on omakorda loodud najatudes osalt realismile, osalt visioonile. Need suured eesmärgid on aga üksi kasutud, kui need pole tõlgitud hoomatavamasse keelde.

Ning hoomatavad on need enamasti siis, kui need on suudetud lõpuks viia konkreetse üksuse, valdkonna, tiimi ja inimese tasemele: milliseid tulemusi peab saavutama üksus Y, osakond X ja inimene Z, et lõpuks tuleks kokku suures strateegias soovitud tulemus. Selleks, et «suurt elevanti» sööma hakata, tuleb see kõigepealt väiksemateks tükkideks jagada.

Kommentaarid
Tagasi üles