Veebruaris kasvas jaemüük võrreldes jaanuariga kaks protsenti ning võrreldes eelmise aasta veebruariga 4,4 protsenti, kui vaadata müüginumbreid ilma autodeta. Aastavõrdluses on kasvu näha olnud ennekõike arvutite müügis, kus kasv on 27,8 protsenti, kütuse müügis 21,3 protsenti, taaskasutuspoodide käive 10 protsenti ning meditsiini valdkonnas kus kasv 3,8 protsenti. Langus jätkus peamiselt toitu müüvate kaupluste mahtudes ning ka riiete poodides.
«Võrreldes eelmise aasta lõpuga on tugevalt vähenenud autode müük. Peale autoostu buumi on loomulik ka et autosid vähem ostetakse. Võrreldes detsembriga on tase peaaegu kaks korda madalam. See on toonud alla ka kogu jaemüügimahu võrreldes nii eelmise aasta lõpu kui aasta varasemaga. Ka see võib olla toetav faktor, muude kaupade müügi kasvule,» märkis Uusküla.