/nginx/o/2025/03/10/16706625t1h88f3.jpg)
Läinud nädalal tegi Microsoft Windowsile uuenduse, mis tegi osal kasutajatel katki Eesti ID-kaardi tarkvara. Nüüd ütleb Riigi Infosüsteemide Amet, mida teha, et ID-kaarti arvutis jälle kasutada saaks.
Läinud nädalal tegi Microsoft Windowsile uuenduse, mis tegi osal kasutajatel katki Eesti ID-kaardi tarkvara. Nüüd ütleb Riigi Infosüsteemide Amet, mida teha, et ID-kaarti arvutis jälle kasutada saaks.
Läinud nädalal toimus Windowsi programmi uuendus, mis muutis ID-kaardi kasutamise arvutis võimatuks.
Riigi Infosüsteemide Ametist öeldi:
«Oleme saanud osalt ID-tarkvara kasutajatelt tõesti tagasisidet, et neil on ühe Windowsi uuendusega esinenud tõrkeid kiipkaardi kasutamiseks vajaliku teenuse töös.»
Mida teha? RIA soovitab järgmist:
Tõrke võib lahendada uusimate Windows 11 uuenduste paigaldamine.
Windows 11 arvutis saate uuendusi kontrollida, kui vajutate ekraanil all tegumireal stardi nuppu (4 ruuduga nupp).
Avanevas menüüs on nupp «Sätted/Settings», selle leiate ka, kui vajutate hiirega ühe korra paremat klikki stardi nupul, siis avaneb menüü erinevate valikutega.
Uues avanenud aknas all vasakul on valik «Windows Update», vajutage sellel.
Kui Windowsi uuenduste aken on lahti, leiate ülevalt paremalt nupu «Otsi värskendusi/Check for updates», millele vajutamisel hakkab Windowsi operatsioonisüsteem otsima saadaolevaid uuendusi.
Kui leiti uuendusi, vajutage «Laadi alla & installi/Download & install», siis hakatakse alla laadima saadaolevaid uuendusi ja need paigaldatakse.
Soovitame pärast uuenduste paigaldamist teha arvutile taaskäivituse.
RIA ütleb, et vajadusel võivad inimesed neile helistada ja neid aidatakse ka telefoni teel. Riigi Infosüsteemide Ameti kasutajatoe telefoninumber on 666 8888 (tööpäeviti 8.30–17.00).