Entronik on selles valdkonnas pikalt tegutsenud. Perefirmana toimiva ettevõtte algusaasta on 2007, klientidega tegeletakse üle Eesti ning konkureeritakse lausa rahvusvaheliselt. Entroniku kliendid on suured automatiseeritud tootmistega ettevõtted, nagu puidutööstused, toiduainetööstused, veemajandusettevõtted ja katlamajad, seevastu eraisikutest klientidega Entronik üldjuhul ei tegele.
Tihti valmivad tööstusautomaatika lahendused nn rätsepatööna – kliendil on vaja automaatikalahendust ja Entronik teeb selle valmis. «Me saame hakkama ka mistahes automaatika erilahendustega ehk sisuliselt teeme kliendile valmis just sellise liini, nagu tema tootmise spetsiifika nõuab,» sõnab Entroniku tegevjuht ja üks omanikke Priit Kollom. Nii on näiteks käima pandud lambavillast geotekstiili viltimise liin, seadistatud automaatika puidutööstusele, kus korraga toimub akna või ukse freesimine ja lõikamine, või tehtud kogu juhtautomaatika avamere kalakasvatuse parvele. «Õnnestunud automaatikalahenduse taga on meie pikaajaliste kogemustega inseneride meeskonnatöö – alates projekteerimisest kuni ehitamiseni välja.»
Kaughaldus ja järelteenindus
Automaatikasüsteemide maailmas on kuum sõna kaughaldus, sest see on kasutajale ülevaatlik ja mugav ning aitab ennetada suuremaid probleeme. Uue teenusena on Entronik pakutavate toodete ja teenuste paremaks järelteeninduseks ja igapäevase tõrgeteta töö tagamiseks kasutusele võtnud haldustarkvara, mis loob ettevõtte klientidele mitmeid eeliseid:
• monitooritakse kõiki oma lahendustes kasutatavaid võrguseadmeid, kontrollereid (PLC), operaatorpaneele (HMI), et võimalikult kiiresti saada jälile riketele, mis tootmis- või tööprotsesse ohustavad, takistavad ja seeläbi kliendile võimalikku kahju tekitavad;
• monitooritakse kaughalduskeskuste (SCADA) arvuteid, kas nendesse installeeritud tarkvara ja nende juhitavad protsessid toimivad korrektselt ja vajalikud raportid tekivad õigeaegselt;