/nginx/o/2024/12/10/16536822t1he9f8.jpg)
Konjunktuuriinstituudi andmeil tõusis tarbijate kindlustunne veebruaris kuu varasemaga võrreldes ühe punkti võrra, -38 punktini, aasta varem oli indikaatori näit -35 punkti.
Konjunktuuriinstituudi andmeil tõusis tarbijate kindlustunne veebruaris kuu varasemaga võrreldes ühe punkti võrra, -38 punktini, aasta varem oli indikaatori näit -35 punkti.
Hinnang riigi majanduslikule olukorrale järgneva 12 kuu jooksul tõusis viie punkti võrra, -53 punktini, aasta varem oli näitaja -51 punkti.
Tarbijate hinnang perekonna majanduslikule olukorrale järgneva 12 kuu jooksul tõusis jaanuari -36 punktilt -35 punktini, möödunud aasta veebruaris oli näitaja -25 punkti tasemel.
Säästmise tõenäosuse hinnang järgmise 12 kuu jooksul vajus kuuvõrdluses aga kaks punkti -22 punktile, aasta tagasi oli indikaatori näit -17 punkti.
Eesti Konjunktuuriinstituut avaldab igakuiselt konjunktuuribaromeetrid, mis näitavad küsitluse positiivsete ja negatiivsete vastuste protsentide vahet. Kindlustunde indikaator on Euroopa Komisjoni kasutatav baromeetri sünteesindikaator.
Tarbijate kindlustunde arvutamise metoodika muutus 2022. aasta mais. Valimi suurus on 1000 inimest, küsitlus viiakse läbi internetiküsitlusena.