/nginx/o/2025/02/24/16681582t1hbf57.jpg)
Sotsiaalmeedias levib pilt, kus inimestele on saadetud kullerfirma DPD nimel all petukiri, kus on segamini aetud DPD ja Omniva nimed.
Sotsiaalmeedias levib pilt, kus inimestele on saadetud kullerfirma DPD nimel all petukiri, kus on segamini aetud DPD ja Omniva nimed.
Inimestele saadetud e-kirjas soovivad petised lisamakset saadetise kättesaamise eest. «Viivimatu makse on vajalik saadetise vabastamiseks,» seisab petukirjas, mis levib ühismeediaplatvormil Reddit.
Lisaks kummalisele kirjastiilile torkab silma, et DPD nime alt tänatakse klienti konkurent Omniva nime kasutamise eest.
«Kui Teil on tellimuse kohta küsimusi, võtke julgelt ühendust klienditeenindusega. Tänan, et valisite Omniva. Loodame, et ost meeldib Teile,» seisab kirjas.
Kirjas olev veebilink juhatab inimese libalehele.
Eelmise aasta detsembris teatas DPD esindaja, et petukirjade saatmise on sagenenud. Kirju saadetakse sageli DPD nimelt ning kasutakse nende logo.
DPD jagas inimestele kasulikke soovitusi, kuidas õngitsuskirja ära tunda, kuidas nendele mitte reageerida ning kuidas end nende eest tõhusalt kaitsta.
Millised märgid hoiatavad pettuse eest?
Kahtluse korral tasub pöörduda DPD klienditeeninduse poole.