Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Ekspert: rahvusvahelise edu saavutamiseks tuleb mugavustsoonist väljuda

Copy
Finantstehnoloogiaettevõtte Adyeni Balti- ja Põhjamaade tegevdirektor Tobias Lindh.
Finantstehnoloogiaettevõtte Adyeni Balti- ja Põhjamaade tegevdirektor Tobias Lindh. Foto: Erakogu.

Eesti asukoht ja rahvusvaheline profiil loovad soodsa pinnase ambitsioonikatele ettevõtetele. Adyeni Balti- ja Põhjamaade juht Tobias Lindh märgib, et kuigi e-kaubanduse kasv on aidanud mõnel ettevõttel laieneda, takerdub paljude edu Euroopa turgude varjatud erinevustesse.

Eesti on rahvusvaheliselt tuntud kui tehnoloogialiidrite kasvulava ja e-riik, kus digilahendused ja -innovatsioon on integreeritud nii äridesse kui ka igapäevaellu. Samuti on Balti regiooni tootmisvaldkonnad – ilutooted, käsitöö, toiduained ja tehnoloogia – pälvinud globaalselt tunnustust oma kvaliteedi ja unikaalsuse poolest. «Lisades sinna juurde tugeva tausta digilahenduste ekspordi vallas ja strateegilise geograafilise paiknemise Skandinaavia, Ida-Euroopa ja laiema Euroopa vahel, on loodud kõik eeldused selleks, et siinsed ärid võiksid kiirelt oma üle-Euroopalist haaret laiendada,» märgib Lindh.

Ent vaatamata rohketele võimalustele, on paljude kaupmeeste jaoks Lindhi sõnul globaalsete turgude võitmine osutunud keeruliseks ja teinekord suisa võimatuks. Sest kuigi kõik mainelised ja ärilised eeldused on eduks olemas, siis neist tõeliselt läbi löömiseks enamasti üksi ei piisa ning vaja on enamat.

Tagasi üles