Eesti on rahvusvaheliselt tuntud kui tehnoloogialiidrite kasvulava ja e-riik, kus digilahendused ja -innovatsioon on integreeritud nii äridesse kui ka igapäevaellu. Samuti on Balti regiooni tootmisvaldkonnad – ilutooted, käsitöö, toiduained ja tehnoloogia – pälvinud globaalselt tunnustust oma kvaliteedi ja unikaalsuse poolest. «Lisades sinna juurde tugeva tausta digilahenduste ekspordi vallas ja strateegilise geograafilise paiknemise Skandinaavia, Ida-Euroopa ja laiema Euroopa vahel, on loodud kõik eeldused selleks, et siinsed ärid võiksid kiirelt oma üle-Euroopalist haaret laiendada,» märgib Lindh.
Ent vaatamata rohketele võimalustele, on paljude kaupmeeste jaoks Lindhi sõnul globaalsete turgude võitmine osutunud keeruliseks ja teinekord suisa võimatuks. Sest kuigi kõik mainelised ja ärilised eeldused on eduks olemas, siis neist tõeliselt läbi löömiseks enamasti üksi ei piisa ning vaja on enamat.