Rimi valikus on kokku 16 erinevat pitsat, millele lisandusid möödunud aastal õhukese põhjaga variandid. Rimi Eesti ostujuhi Marilin Jürissoni sõnul areneb valik pidevalt ning uusi maitseid testitakse põhjalikult. «Eelmise aasta lõpus müügile tulnud õhukese põhjaga pitsad on klientide seas populaarsed. Paljud otsivad taskukohaseid lahendusi lõunasöögiks, ja tihti tullakse Rimisse just kiire pitsaviilu ja pooleteise eurose orgaanilise kohvi järele,» selgitas Jürisson.
Kõige populaarsem pitsa oli eelmisel aastal kanapitsa, millele konkureerisid soodushinnaga kampaaniapitsad. Teisel kohal on singi-šampinjoni pitsa ning kolmandal viineripitsa. Edetabelisse jõudsid ka hakklihapitsa ja muud variandid. Uusi tooteid arendatakse pidevalt – kuulatakse klientide tagasisidet, analüüsitakse konkurentide valikut ja jälgitakse rahvusvahelisi trende.