Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

H&M Rekordiline kasum, kuid turuosa hoidmiseks tuleb rohkem pingutada

Copy
Sügis/talvise kollektsiooni tutvustamiseks mõeldud eklaami keskmes on popstaar Charli XCX. Moekaubamaja peakorteris Stockholmis, Rootsis, 26. septembril 2024
Sügis/talvise kollektsiooni tutvustamiseks mõeldud eklaami keskmes on popstaar Charli XCX. Moekaubamaja peakorteris Stockholmis, Rootsis, 26. septembril 2024 Foto: Reuters / Scanpix

H&M kasvatas 2024. aastal oma kasumit ja parandas kasumimarginaale, kuid tugevas konkurentsis Sheini ja Zara kõrval ei piisa enam üksnes soodsatest hindadest.

H&M Grupi 2024. aasta majandusaasta tulemused näitavad kasumlikkuse kasvu ja strateegilisi muutusi, kuid kiiresti arenevas kiirmoe sektoris ei piisa üksnes hinnakonkurentsist. Ettevõtte tegevjuht Daniel Ervér rõhutas, et H&M peab investeerima kvaliteedi ja trendikuse parandamisse, et hoida turuosa ja jääda konkurentsis tugevamate rivaalide, nagu Inditexile kuuluv Zara ja veebimüüja Shein, kõrvale.

Majandusaasta kogukäive ulatus 234,5 miljardi Rootsi kroonini, mis tähendab üheprotsendilist kasvu, kuid tulemus jäi siiski analüütikute ootustele alla. Samal ajal kasvas ettevõtte tegevuskasum 19 protsendi võrra, ulatudes 17,3 miljardi Rootsi kroonini, ning tegevusmarginaal tõusis 6,2 protsendilt 7,4 protsendini. Netoarvestuslik kasum suurenes 33 protsenti, ulatudes 11,6 miljardi kroonini, mis näitab tugevat kasumlikkuse kasvu hoolimata sellest, et müügimahud ei kasvanud sama tempoga. 

Tagasi üles