/nginx/o/2025/01/30/16624317t1h605d.jpg)
H&M kasvatas 2024. aastal oma kasumit ja parandas kasumimarginaale, kuid tugevas konkurentsis Sheini ja Zara kõrval ei piisa enam üksnes soodsatest hindadest.
H&M kasvatas 2024. aastal oma kasumit ja parandas kasumimarginaale, kuid tugevas konkurentsis Sheini ja Zara kõrval ei piisa enam üksnes soodsatest hindadest.
H&M Grupi 2024. aasta majandusaasta tulemused näitavad kasumlikkuse kasvu ja strateegilisi muutusi, kuid kiiresti arenevas kiirmoe sektoris ei piisa üksnes hinnakonkurentsist. Ettevõtte tegevjuht Daniel Ervér rõhutas, et H&M peab investeerima kvaliteedi ja trendikuse parandamisse, et hoida turuosa ja jääda konkurentsis tugevamate rivaalide, nagu Inditexile kuuluv Zara ja veebimüüja Shein, kõrvale.