Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Muudatused Lidlis: ahvatlevad pakendid kaovad – milleks valmistuda (1)

Copy
Lidl eemaldavad ebatervislikuks klassifitseeritud toiduainete pakendilt lõbusad tegelased, muutes nad lastele vähem atraktiivsemaks.
Lidl eemaldavad ebatervislikuks klassifitseeritud toiduainete pakendilt lõbusad tegelased, muutes nad lastele vähem atraktiivsemaks. Foto: RUSSELL CHEYNE

Lidli teate kohaselt eemaldavad nad ebatervislikuks klassifitseeritud toiduainete pakenditelt lõbusad tegelased, mis võivad lastele meeldida.

Selle aasta lõpuks eemaldab Lidl lapsi ahvatleda võivad elemendid oma kaubamärgiga šokolaadilt, kondiitritoodetelt, küpsetistelt, mahladelt ja jäätistelt. «Selliste lapsi ahvatlevate elementide hulka kuuluvad armsad loomafiguurid pakenditel,» ütles Soome Lidli kvaliteedikontrolli osakonna juhataja Suvi Kuutti. Näiteks Lidli pirnimahla pakendilt on eemaldatud värviline multifilmitegelane ning kakaopakendilt ahv.

Lidl Eestist kinnitati samuti, et poekett on võtnud tervislikuma ja jätkusuutlikuma suuna toidu turundamises lastele. Juba alates 2023. aastast ei reklaami poekett üheski kanalis lastele suure suhkru-, soola- või küllastunud rasva sisaldusega omakaubamärgitooteid.

Märksõnad

Tagasi üles