Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Tarbijakaitse: kliendid olgu sideettevõtjate hindade suhtes nõudlikumad

Copy
Tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve amet.
Tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve amet. Foto: Kermo Benrot / Postimees

Teliale konkurentsi pakkuda sooviva ettevõtte sideteenuse tasuvus sõltub väga palju sellest, kui palju kliente turu hõivamise sammuga saadakse. Tarbija endale võitmises võiksid sideettevõtjad olla aktiivsemad, samuti võiksid tarbijad olla teenusepakkujate hindade suhtes nõudlikumad, kirjutab tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti sideosakonna juhataja Oliver Gailan arvamusloos ERRi uudisteportaalis.

Telekommunikatsioon on mahuäri ja Teliale konkurentsi pakkuda sooviva ettevõtte sideteenuse tasuvus sõltub väga palju sellest, kui palju kliente turu hõivamise sammuga saadakse.

Tarbijad võiksid konkurentsi edendamiseks teistelt sideettevõtjatelt julgemalt konkureerivaid hinnapakkumisi küsida. Näiteks 2024. aastal vahetas mobiilsideettevõtet 71 000 tarbijat ja umbes sama palju jättis vahetuse pooleli, kuna olemasolev sideettevõte muutis olemasoleva lepingu paremaks.

Tagasi üles