Rongipeatustes olevate varjualuste ilmastikukindlaks muutmine läheb üle kivide ja kändude. Kui Eesti Raudtee lootis, et jaanuaris valmis saanud Kaarepere jaam on esimene, kus reisija pääseb sajuse ilma korral rongi kuiva nahaga, siis nüüd on selgunud, et selleks on vaja äsja püsti pandud varjualune ringi ehitada, kirjutab ERR.
Tellijale
Rongipeatuste ilmastikukindlaks ehitamine läheb üle kivide ja kändude
Rongireisijatel tuli aastaid trotsida vihma ja tuult, sest perroonil polnud kuhugi varju minna. Pärast aastate pikkust nurinat otsustas Eesti Raudtee rajada 2023. aasta lõpus perroonidele varjualused, kuid õigepea selgus, et kuiva nahaga rongile pääsemine sõltub tuule suunast, vahendas «Aktuaalne kaamera».