Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

Kas Netflix on voog­edastus­platvormide sõja võitja?

Copy
Houstoni jalgpallistaadion 25. detsembril, kust Netflix kandis üle Ameerika jalgpallimatši Houston Texansi ja Baltimore Ravens, Wednesday vahel.
Houstoni jalgpallistaadion 25. detsembril, kust Netflix kandis üle Ameerika jalgpallimatši Houston Texansi ja Baltimore Ravens, Wednesday vahel. Foto: David J. Phillip

Vähemalt nii väitis mõjukas majandusleht Financial Times pärast seda, kui Netflix avaldas eelmise kvartali majandustulemused. Kolme kuuga võitis ettevõte 19 miljonit uut tellijat – sama palju on USA New Yorgi osariigis elanikke.

Analüütikute ootusi ületas tulemus kahekordselt ning tegemist on suurima tellijate arvu kasvuga ühes kvartalis ettevõtte ajaloos.

«Me arvasime, et see on trükiviga,» kirjutas investeerimispanga Bernstein analüütik Laurent Yoon klientidele, toonitades, et Netflix ületas isegi kõige ebarealistlikumaid prognoose.

Uute tellijate arvu järsu kasvu andis paljuski panustamine spordiürituste otseülekannetele. Üks neist oli 28-aastase USA profipoksija ning suunamudija Jake Pauli matš raskekaalu poksilegendi Mike Tysoniga ja kaks Ameerika jalgpalli liigamängu jõulude ajal.

Ühelt poolt tingib Netflixi huvi otseülekannete vastu soov teenida rohkem reklaamitulu, teisalt tahtmine nii olemasolevaid kliente kinnistada kui ka uusi tellijaid juurde võita.

Märksõnad

Tagasi üles