/nginx/o/2017/09/29/7152103t1h47f4.jpg)
E-kaubanduse ettevõtted seisavad 2025. aastal silmitsi mitmete oluliste väljakutsetega, mis tulenevad tehnoloogia arengust, muutuvatest tarbijakäitumisest ja uutest regulatsioonidest.
E-kaubanduse ettevõtted seisavad 2025. aastal silmitsi mitmete oluliste väljakutsetega, mis tulenevad tehnoloogia arengust, muutuvatest tarbijakäitumisest ja uutest regulatsioonidest.
SEB kaupmeeste makselahenduste juhi Heleriin Pihla sõnul kasvab AI tööriistade tähtsus e-kaubanduses jõudsalt. «Paar aastat tagasi, kui huvi AI vastu Eestis alles algas, suhtusime skeptiliselt generatiivsete AI-vestlusrobotite vastustesse ja veidratesse fraasidesse. Tänapäeval teevad vestlusprogrammid üha vähem keelelisi vigu ja kirjutavad mitte kehvemini kui keskmine kasutaja.»