Päevatoimetaja:
Angelina Täker
Saada vihje

E-kaubandus 2025. aastal: milliseid väljakutseid on ettevõtetel oodata?

Copy
Inimesed eelistavad e-kaubandust.
Inimesed eelistavad e-kaubandust. Foto: Martin Ahven

E-kaubanduse ettevõtted seisavad 2025. aastal silmitsi mitmete oluliste väljakutsetega, mis tulenevad tehnoloogia arengust, muutuvatest tarbijakäitumisest ja uutest regulatsioonidest.

SEB kaupmeeste makselahenduste juhi Heleriin Pihla sõnul kasvab AI tööriistade tähtsus e-kaubanduses jõudsalt. «Paar aastat tagasi, kui huvi AI vastu Eestis alles algas, suhtusime skeptiliselt generatiivsete AI-vestlusrobotite vastustesse ja veidratesse fraasidesse. Tänapäeval teevad vestlusprogrammid üha vähem keelelisi vigu ja kirjutavad mitte kehvemini kui keskmine kasutaja.»

Seetõttu usaldavad Pihla sõnul ettevõtted generatiivsele AI-le üha enam sisu loomise ja täiustamise ülesandeid: tootekirjelduste ja kategooriate loomine, artiklite kirjutamine, sihtrühmale sobivate nimekirjade koostamine.

Tagasi üles