«Veriff on oluliselt tugevamas positsioonis kui kunagi varem – oleme jätkuvalt hästi kapitaliseeritud tugeva bilansiga kasumlikule kasvule suunatud ettevõte. Alanud aasta investeeringud suuname eelkõige tooteportfelli laiendamisse, uute turgude võtmisesse ja globaalse kliendibaasi tugevdamisse,» kommenteeris Veriffi asutaja ja tegevjuht Kaarel Kotkas pressiteates.
Ettevõtte ärimahud kasvasid lõppenud aastal kõige jõudsamalt Ladina-Ameerikas ehk 2,5 korda, kuid valdav osa Veriffi töömahust ja käibest tuleb jätkuvalt Ameerika Ühendriikidest. «Enamik globaalselt tuntud suurtest tehnoloogiaettevõtetest, kelle teenuseid me tarbijatena iga päev kasutame, on Veriffi kliendid. Teiste hulgas näiteks nii maailma juhtiv netimaksete pakkuja kui ka suurimad sõidujagamisplatvormid. Seega puutub iga päev Veriffi teenusega kokku sadu miljoneid inimesi maailmas, ilma et nad seda endale teadvustaksid,» märkis Kotkas.