:format(webp)/nginx/o/2024/11/02/16461098t1hff7c.jpg)
SEB internetipanga töös esinevad jätkuvalt häired. Esmaspäeva õhtuks teatas panga esindaja, et kõik rikked on nüüdseks kõrvaldatud.
Postimehe toimetusele saabunud vihje kohaselt on SEB internetipank mitmendat tundi häiritud.
Kontrollides panga Facebooki lehte, selgub, et 3. jaanuaril avaldatud postituses teatab SEB tõrgetest oma teenuste töös. Kommentaarides kinnitavad mitmed kliendid, et neil on jätkuvalt raskusi internetipanka sisselogimisega. Häireid kinnitas ka üks Postimehe töötajatest, kellel ei õnnestunud samuti süsteemi pääseda.
Maarja Lumiste SEB panga erakliendi valdkonna kommunikatsioonijuht kommenteeris, et hetkel võib väiksel osal SEB klientidest esineda probleeme internetipanka sisselogimisel, mis on seotud nende kontode sisselogimise seadistustega.
«Ajutise lahendusena internetipanka sisenemisel võib aidata küpsiste tühjendamine või lihtsustatud sisselogimise uuesti aktiveerimine nõusolekulehtedel. Tegeleme probleemi lahendamisega ja vabandame ebamugavuste pärast,» lisas Lumiste.
Viimati esines SEB panga teenustes suurem tõrge kolm päeva tagasi, 3. jaanuaril, mil pank kirjutas oma Facebooki lehel, et tõrkeid esineb SEB teenuste kasutamisel.
«Ka meie klienditugi ei pruugi olla kättesaadav. Tegeleme rikete kõrvaldamisega,» teatas pank toona. Lisaks palus pank klientidelt võimalike ebamugavuste pärast vabandust.