/nginx/o/2025/01/03/16577036t1hfc65.jpg)
Hiina andmetel müüdi novembris 3,04 miljonit välismaist mobiiltelefoni – see on 47,4 protsenti vähem kui aasta tagasi samal ajal. Apple, kes juhib välismaiste brändide müüki Hiinas, peab aina enam rinda pistma kohalike tootjate tugeva konkurentsiga.
Hiina andmetel müüdi novembris 3,04 miljonit välismaist mobiiltelefoni – see on 47,4 protsenti vähem kui aasta tagasi samal ajal. Apple, kes juhib välismaiste brändide müüki Hiinas, peab aina enam rinda pistma kohalike tootjate tugeva konkurentsiga.
Apple'ile avaldavad Hiinas üha enam survet kohalikud konkurendid, nagu Vivo ja Xiaomi. IDC (International Data Corporation) andmed näitavad, et Vivo oli kolmandas kvartalis enimmüüdud nutitelefonide tootja Hiinas, saavutades üle 20 protsendi müügikasvu. Huawei tulemused kasvasid veelgi märkimisväärsemalt – enam kui 40 protsenti. Apple’i müük seevastu langes 0,3 protsenti.