:format(webp)/nginx/o/2022/09/09/14817645t1h8268.jpg)
Statistikaameti avaldatud andmed näitavad, et mullu novembris vähenesid jaekauplusettevõtete müügimahud 4 protsenti, avaldades tugevat mõju kogumahule. Jaekaupluste sõnul on languse taga tarbijate hinnatundlikkus ja muutunud ostukäitumine.
Statistikaameti avaldatud andmed näitavad, et mullu novembris vähenesid jaekauplusettevõtete müügimahud 4 protsenti, avaldades tugevat mõju kogumahule. Jaekaupluste sõnul on languse taga tarbijate hinnatundlikkus ja muutunud ostukäitumine.
Maxima kommunikatsioonijuht Janika Jaago tõdes, et Maxima müügistatistika vastab üldiselt turutrendidele. «Kui turu üldine müügimaht langes 4 protsenti, siis Maxima puhul oli langus 2,5 protsenti. Kuigi meie tulemus on veidi parem, näeme siiski teatavat vähenemist,» sõnas Jaago.