Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Müügikoolitaja: heast klienditeenindusest ainuüksi enam ei piisa (1)

Copy
Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimand.
Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimand. Foto: Tele2

Fakt, et Tele2 on turul tuntud hea klienditeeninduse poolest, on paljudele teada ning tänavu pärjati ettevõte neljandat aastat järjest Eesti parima teenindusega telekomiks. Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimand avab, mis suunas teeninduskultuur liigub ja miks ainult tasemel klienditeenindusest enam ei piisa?

Tele2 on pühendunud kõrgekvaliteedilise klienditeeninduse pakkumisele, mille taga seisab järjepidevus ja strateegiline visioon, mis sai alguse 2018. aastal. Veiko Reimand, Tele2 müügikoolitaja, rõhutab, et otsus pakkuda parimat teenindust võeti ettevõtteüleselt ja integreeriti kõikidesse tiimidesse. «See on ainus viis, kuidas tõeliselt muutusi luua,» selgitab ta.

Iga-aastase teeninduskvaliteedi uuringu DIVE kohaselt saavutas Tele2 tänavu tulemuse 94,29%, ületades Eesti sideoperaatorite keskmist taset ligikaudu 7,5%. Maksimumtulemuseks saavutati täiuslik hinnang kolmes olulises kategoorias: esimene kontakt, vajaduste väljaselgitamine ja suhtlemisoskused. Reimand selgitab, et klientidele avaldab enim muljet teenindajate energia ja hooliv suhtumine, mis aitab keerulised probleemid kliendile arusaadavalt esitleda.

Tagasi üles