Tele2 on pühendunud kõrgekvaliteedilise klienditeeninduse pakkumisele, mille taga seisab järjepidevus ja strateegiline visioon, mis sai alguse 2018. aastal. Veiko Reimand, Tele2 müügikoolitaja, rõhutab, et otsus pakkuda parimat teenindust võeti ettevõtteüleselt ja integreeriti kõikidesse tiimidesse. «See on ainus viis, kuidas tõeliselt muutusi luua,» selgitab ta.
Iga-aastase teeninduskvaliteedi uuringu DIVE kohaselt saavutas Tele2 tänavu tulemuse 94,29%, ületades Eesti sideoperaatorite keskmist taset ligikaudu 7,5%. Maksimumtulemuseks saavutati täiuslik hinnang kolmes olulises kategoorias: esimene kontakt, vajaduste väljaselgitamine ja suhtlemisoskused. Reimand selgitab, et klientidele avaldab enim muljet teenindajate energia ja hooliv suhtumine, mis aitab keerulised probleemid kliendile arusaadavalt esitleda.