Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Hiina odavkauba buum: Amazoni Haul astub Temu jälgedes (1)

Copy
Amazon käivitas USA-s nutitelefonidele odava Amazon Haul poe beetaversiooni, mis on suunatud odavatele ostudele ja sooduspakkumistele. Fotomontaaž
Amazon käivitas USA-s nutitelefonidele odava Amazon Haul poe beetaversiooni, mis on suunatud odavatele ostudele ja sooduspakkumistele. Fotomontaaž Foto: IMAGO/Bihlmayerfotografie/SCANPIX

Vaikselt ja ilma suurema kärata tõi Amazon vahetult enne musta reedet oma mobiilirakenduse tippu uue sektsiooni nimega Haul. Ainult mobiilis kasutatav Haul keskendub üliodavate toodete müügile, mis saadetakse peamiselt otse Hiinast.

Haul on Amazoni vastus Temule – kiiresti populaarsust kogunud platvormile, mida haldab PDD Holdings, ning samuti kiirmoe jaemüügigigandile Shein. Amazon teatas CNBC-le, et Haul on novembris alates lansseerimisest kogunud miljoneid unikaalseid külastusi, kirjutas CNBC.

Sarnaselt Temule pakub Haul hämmastavalt soodsaid tooteid, näiteks tosse hinnaga 9,98 dollarit, köögitarbeid 5,99 dollariga ja telefonikohvreid 2,99 dollariga. Erinevalt Temust seab Haul toodete hinnale ülempiiri – 20 dollarit. Tellimustele üle 25 dollari kehtib tasuta transport ning suuremate ostude korral kasvavad ka allahindlused, mis julgustavad kliente ostma korraga rohkem. Sellest tulenebki nimi Haul («saak»).

Tagasi üles