Päevatoimetaja:
Erkki Erilaid
Saada vihje

IMELINE JÕULUAEG Kingituste tegemise survet tajub üle poole elanikest

Copy
Swedbanki tellitud uuringust selgus muu hulgas, et 42 protsendi vastanute jaoks pole kingitus oluline, vaid tähtsam on tähelepanu ja hoolitsus ning 43 protsenti vastanutest väärtustab lihtsalt perega aja veetmist.
Swedbanki tellitud uuringust selgus muu hulgas, et 42 protsendi vastanute jaoks pole kingitus oluline, vaid tähtsam on tähelepanu ja hoolitsus ning 43 protsenti vastanutest väärtustab lihtsalt perega aja veetmist. Foto: Dmitri Kotjuh

Jõulukingituste tegemisel tajub rahalist survet üle poolte ehk 53 protsenti elanikest, kõige rohkem 40–49-aastased ning väiksema sissetulekuga inimesed, selgus Swedbanki tellitud ja uuringufirma Norstati läbiviidud uuringust.

83 protsenti alla 350-eurose sissetulekuga vastanutest ning 75 protsenti inimestest, kelle netosissetulek jääb 350–550 eurot vahele, tunnevad pühadeperioodil rahalist survet. Samuti tunnevad keskmisest suuremat survet need, kelle peres on viis või enam liiget, selgus uuringust.

Uuringust selgus, et 12 protsenti Eesti elanikest plaanib jõuludel kingitustele kulutada vähem kui 50 eurot, 19 protsenti on arvestanud 50–100-eurose eelarvega, 29 protsenti elanikest 100–200-eurose kuluga ning 21 protsenti arvab, et neil kulub jõulukinkidele enam kui 200 eurot. Üldse ei plaani raha kulutada 5 protsenti vastanutest.

Tagasi üles