/nginx/o/2024/12/16/16548051t1h7d8a.jpg)
Jõulukingituste tegemisel tajub rahalist survet üle poolte ehk 53 protsenti elanikest, kõige rohkem 40–49-aastased ning väiksema sissetulekuga inimesed, selgus Swedbanki tellitud ja uuringufirma Norstati läbiviidud uuringust.
Jõulukingituste tegemisel tajub rahalist survet üle poolte ehk 53 protsenti elanikest, kõige rohkem 40–49-aastased ning väiksema sissetulekuga inimesed, selgus Swedbanki tellitud ja uuringufirma Norstati läbiviidud uuringust.
83 protsenti alla 350-eurose sissetulekuga vastanutest ning 75 protsenti inimestest, kelle netosissetulek jääb 350–550 eurot vahele, tunnevad pühadeperioodil rahalist survet. Samuti tunnevad keskmisest suuremat survet need, kelle peres on viis või enam liiget, selgus uuringust.