Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Tarbijakaitse: kõik raskustesse sattunud Kon Tiki kliendid on koju saabunud

Copy
Kon Tiki veebileht. Pilt on illustratiivne.
Kon Tiki veebileht. Pilt on illustratiivne. Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) annab teada, et kõik Kon Tiki Reisid OÜ pakettreisidel viibinud kliendid on reisidelt tagasi saabunud. Täna jõudsid Sansibarilt tagasi viimased kliendid, kellele Kon Tiki Reisid OÜ oli müünud pakettreise, kuid kelle reisiteenuste eest ei olnud reisikorraldaja täies ulatuses tasunud. TTJA kogub endiselt avaldusi tasutud raha tagasi maksmiseks tagatise arvelt, seni on avaldusi laekunud pea 600.

«Möödunud nädalal lahti rullunud olukorra lahendamine on olnud keeruline. Meie eesmärk oli, et kõik reisijad, kellele Kon Tiki Reisid OÜ oli müünud pakettreise, kuid kelle reisiteenuste eest ei olnud reisiettevõtja täies ulatuses tasunud, jõuaksid planeeritud ajal ja lennukitega Eestisse tagasi. Neid inimesi oli kokku 71 ja reisiseltskonnad asusid 5 erinevas sihtkohas: Keenias, Malaisias, Dominikaanis, Mehhikos ja Sansibaril. Riikides, kus asjaajamine ja kultuur on väga erinev, nõuti mitmel juhul kohest tasumist kas majutuse, siselendude või transfeeri eest. See tähendas reisijatele ebamugavusi ja väljaminekuid summas, millega polnud eelnevalt arvestatud, Keenia olukorra näitel isegi inimeste hotellist lahkumise takistamist. Vaatamata kohapeal ilmsiks tulnud probleemidele said kõik reisijad olla reisil kuni reisi lõpuni ning tulla tagasi esialgselt kokku lepitud ajal. Peamine, et tänaseks on kõik koju jõudnud. Täname Välisministeeriumi koostöö eest inimeste abistamisel,» kommenteeris TTJA ettevõtluse osakonna juhataja Merike Koppel.

Amet kogub reisijatelt avaldusi ära jäänud reisi või selle osa või lunastamata kinkekaardi eest tasutud raha tagasi saamiseks. Tänaseks on avaldusi laekunud pea 600.

Tagasi üles