Sotsiaalmeedia uus trend: toidu pildistamine

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sotsiaalmeedia uus trend: toidu pildistamine.
Sotsiaalmeedia uus trend: toidu pildistamine. Foto: SCANPIX

Toitude pildistamine enne sööma asumist on maailmas aina kasvav trend, kirjutab The Guardian.

Miljonid meist peavad vajalikuks enne sööma asumist oma õhtusöögist pilti teha. Näib, et meie võime lihtsalt maha istuda ja toidu nautida on kadumise ohus, kirjutab leht.

Toidupiltide jagamise esitegija on tänapäeval Foodspotting, kuhu on viimase paari aasta jooksul üles laetud üle miljoni toidupildi. Twitter, Facebook, Flickr ja Foursquare on samuti täitumas erinevate roogadega.

Digitaalturunduse agentuur 3601 korraldas möödunud aastal uuringu toidu jagamise põhjuste kohta. Selgus, et veerand vastanute jaoks on toidupiltide jagamine lihtsalt toidupäeviku pidamine. 22 protsenti vastajatest märkis, et edvistavad toitudega, mida saavad endale lubada või suudavad ise valmistada. 16 protsenti jagab eriliste sündmuste puhul pilte ning 12 protsenti loovad toidukunsti.

Hiljuti on hakatud looma ka spetsiaalselt toidublogijate jaoks loodud mobiilirakendusi. Viimane nende seat on Platter.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles