Päevatoimetaja:
Sander Silm

Vihane klient väidab, et kaotas Boldi tõttu üle 17 euro, kuid ettevõttel on üllatav selgitus (2)

Copy
Bolt Foodi toidukuller. Pilt on illustratiivne.
Bolt Foodi toidukuller. Pilt on illustratiivne. Foto: Taavi Sepp / Postimees

Toidukulleriteenust Bolt Food kasutanud klient on rahulolematu ning väidab, et tema tellitud toitu ei toodud kohale ettevõtte vea tõttu. Bolt selgitas, et nad pole eksinud ning probleem tekkis hoopis sellest, et klient vältis dokumendi kontrolli ning seetõttu ei tagastanud firma talle 17,39-eurost ostusummat.

Postimehega võttis ühendust Risto, kes kirjeldas, et tellis eelmisel nädala laupäeval Bolt Foodist kaupa ning maksis selle eest, kuid tooteid ta kätte ei saanud. «Kirjutasin selgelt tellimust tehes, et kaup jätta Oja tänava maja ukse taha (seda on näha ka tellimusel). Ukse kohal on selgelt maja number kirjas. Bolt väidab, et nende kuller ootas mind 13 minutit ning lõpuks lahkus,» teatas Risto Postimehele saadetud kirjas.

Risto teatel tuli talle veidi peale kulleri lahkumist teade, et kaup on kohale toimetatud, kuid tegelikult see nii ei olnud. «Läksin ukse taha, kuid kaupa ei leidnud,» teatas Risto.

Tagasi üles