Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

UURING Kaheksa eestlast kümnest ei ostaks enam pettusega seotud ettevõttelt

Copy
Lemmikloomade ostmisega seotud pettustest on politseile tänavu teada antud umbes kümme korda. Pilt on illustratiivne.
Lemmikloomade ostmisega seotud pettustest on politseile tänavu teada antud umbes kümme korda. Pilt on illustratiivne. Foto: Mihkel Maripuu

Kaheksa eestlast kümnest ei ostaks enam ettevõttelt, mille nimega on seotud pettus – tarbijad ootavad selgeid tegusid usalduse taastamiseks ja kindlamaid turvameetmeid, selgus Norstati uuringust.

Pettused, mis kahjustavad tarbijate usaldust, on Eestis üha sagedam probleem, näitab finantstehnoloogiaettevõtte Adyen tellitud Norstati uuring. Ligikaudu veerand Eesti elanikest on pettuse ohvriks langenud ning neli viiendikku vastanutest märkis, et ei usaldaks enam ettevõtet, kelle brändi kasutades on pettus toime pandud.

Adyeni Põhja- ja Baltimaade juht Tobias Lindh selgitas, et pettused leiavad üha sagedamini aset internetis, kus petturid kasutavad nüüd ka tehisintellekti. «Pettused mõjutavad tugevalt tarbijate ostukäitumist ja usaldust ettevõtete vastu, isegi kui pettuse taga on kolmandad isikud, kes kasutavad vaid firma nime,» selgitas Lindh.

Tagasi üles